languages

Eljárásrend március 8-tól,előreláthatólag április 7-ig

2021. 03. 08., 11:05


 

A Kormány 2021. március 8-tól érvénybe lépő szigorításai, az ITM egyedi Miniszteri Határozata, valamint a Fenntartó előírásai alapján az alábbi dokumentum szerint történik intézményünkben a feladatellátás 2021. március 8-tól.

A közismereti és szakmai oktatás - előreláthatólag 2021. április 7-ig - kizárólag on-line módon, digitális munkarendben történik. Nem szervezhető semmilyen formában intézményen belüli kontakt korrepetálás, vizsgafelkészítés, kiscsoportos foglakozás.
(Az előzőleg megjelent tájékoztatóban az előttünk álló két hét került kijelölésre, a továbbiakról március 18. környékén újabb információ érkezik).
 
A szakmai gyakorlati oktatást szintén digitális munkarendben történik, vagy egyéni felkészüléssel, projekt feladat előírásával lehet a tanulóknak teljesíteni – oktatói feladat.  
 
A szakirányú oktatást – külső gyakorlat – a gyakorlati munkahellyel egyeztetve, szükség esetén intézményünket bevonva, a digitális munkarendet figyelembe véve, kell megtartani – gyakorlati oktatás vezető közbenjárása.
 
Az oktatás, értékelés mellett a végzős osztályokban a vizsgákra (érettségi, szakmai vizsgák) való felkészülést helyezzük előtérbe a tanítási órákon.
 
Intézményünkben a Kréta szerinti órarend alapján folyik az oktatás!
 
A tanulói ösztöndíjak zavartalan folyósítása érdekében, az oktatásban való jelenlétet, továbbra is folyamatosan rögzítjük a Kréta rendszerben. Kérjük a hiányzások időbeni igazolását az osztályfőnök részére. A házi feladatok továbbra is a Classroom felületen jelenítjük meg.
 
Az intézmény vezetéséből minden munkanapon tartózkodik valaki az iskolában: munkanapokon: 8.00 – 16.00 óráig, pénteken 8.00 – 14.00 óráig.
 
Az ingatlan területére kizárólag az intézmény vezetői és alkalmazottai, a fenntartó képviselői, beszállítók, valamint a beruházási, karbantartási és felújítási munkákat végzők léphetnek be – ezen, munkálatok folyhatnak.
 
Hivatali ügyintézés – szülők részére - csak telefonon, vagy online módon történik a 37/ 311-953 vagy a 37/ 500 – 138 telefonszámokon, ill. karolyrobert@maltai.hu mail elérhetőségen.
 
 
A tanulók számára IKT eszköz kiadását engedélyezi az Iskola Alapítvány vezetősége, de kizárólag az Alapítvány jogásza által jóváhagyott átadás-átvételi dokumentum használatával – intézményvezetői hatáskör.
 
Az osztályfőnökök tájékoztatják a tanulókat és szüleiket. A hivatalos tájékoztatás: Kréta, Honlap Facebook – az intézményvezető feladata.
 
A ment közben történt változásokról ismét tájékoztatást kapnak.
Gyöngyös, 2021. március 8.

                                                                              Daskalopoulos-Kuzbelt Hilda Violetta s.k.

                                                                                               intézményvezető

Irány a középsuli!

LEGFRISSEBB HÍREINK

Videók

Külkapcsolataink

testvriskolk_2012.jpg

Infoblokk.jpg

Programok


Pályázatunk:


"Lépj egy fokkal feljebb Károly Róbert"

EFOP-3.1.10-17-2017-00028


Bejelentkezés © Adatvédelem | Jogi nyilatkozat | Impresszum | Média ajánlat | Oldaltékép

logók