languages

Újabb kereskedelmi kabinet a Máltai Keriben

2014.10.20., 8:56

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Károly Róbert Szakközépiskola és Szakiskola tanulói újabb kereskedelmi kabinetet vehettek birtokukba. Az átadásra 2014. október 10-én került sor.   A Magyar Máltai Szeretetszolgálat...

Máriás-fiatalok találkozója Gyöngyösön

2014.10.20., 8:31

Ebben az évben is több ezren látogattak el a Fájdalmas Szűzanya Búcsúba az ország minden részéből. Népviseletbe öltözött fiatalok érkeztek és gyönyörű virágokkal díszített Mária szobrokat hoztak magukkal.  A több...

SPAR futófesztivál

2014.10.17., 9:48

2014. október 11-én Budapesten rendezték a 29. Spar Futófesztivált, ahol iskolánk több mint 40 fővel képviselte magát. A napsütéses gyönyörű időben mindenki nagy kedvvel vágott neki a versenynek. A 7 km-t Fodor Judit...

Őszi túra

2014.10.11., 9:53

2014. október 04-én tartottuk az őszi túránkat. A mátrai úti Spar-tól indultunk gyalogosan Mátrafüred érintésével Sástóra. A túra alatt megnéztük a Farkasmályi pincesort, Mátrafüreden lementünk a patakhoz, majd...

Erasmus+ diákjainkat várja Európa

2014.10.10., 11:16

Az Erasmus+ külföldi iskolák partnersége keretében a 2014/2015-ös tanévben 39 diák hat európai országba két turnusban utazhat szakmai gyakorlatra. Az Olaszországba, Lengyelországba, Ausztriába, Finnországba és...

Diákolimpia Atlétikai Ügyességi Csapatbajnokság

2014.10.06., 8:24

2014. szeptember 25-én Egerben került megrendezésre a Diákolimpia Atlétikai Ügyességi Csapatbajnokság megyei döntője, melyen iskolánk atlétái is részt vettek. Diákjaink súlylökésben (fiú, leány) és svédváltóban...

Gólyaavató 2014

2014.10.05., 21:30

Ebben a tanévben is megrendezésre került Vinczéné Nagy Erzsébet igazgatóhelyettes, Hevér Jácint szabadidő-szervező tanár valamint a 10.A diákjai és Kolozsvári Nagy Júlia osztályfőnökük szervezésében az iskolánkat...

Olasz diákok iskolánkban

2014.09.26., 22:00

Massimo Giraldi szakoktató valamint Patricia Emili angol nyelvtanár kíséretével 11 olasz diák teljesített 3 hetes gyakorlatot Gyöngyösön a STEAK Palotában és a Kavalkád Panzió és Étteremben, Mátraházán a Residence****...

Görgényi László főzőverseny

2014.09.22., 9:10

Iskolánk volt szakács szakoktatójáról, Görgényi Lászlóról elnevezett gulyás-főzőversenyt idén sem rendezték meg csapatunk nélkül. Balogh Erika és Vendriczki Róbert szakoktatók vezetésével kialakított standunkon a...

Gólyatábor 2014

2014.09.17., 10:33

Csütörtök reggel a kisvasútnál gyülekeztünk. Már nagyon vártuk a napot, hogy indulhassunk Mátrafüredre. Izgalommal tekintettünk körbe az állomáson, s próbáltuk kitalálni kik lesznek  leendő osztálytársaink.  Amint...

PARTNEREINK:

ecdl_logo.jpg HKIK_log.jpg NKIK_log.jpg BKIKlog.png JNSZKIK_kicsi.jpg gyngyszv_fsz_log.jpg gla_log_gif.gif kekes.gif hotel-residence-ozon-superior-logo.png lifestyle-hotel_logo_220x200.png 000009490_grandhotel_galya_logo.jpg.jpg
Irány a középsuli!

LEGFRISSEBB HÍREINK

Videók

Külkapcsolataink

Programok

Pályázatunk:

"Lépj egy fokkal feljebb Károly Róbert"

EFOP-3.1.10-17-2017-00028

Bejelentkezés © Adatvédelem | Jogi nyilatkozat | Impresszum | Média ajánlat | Oldaltékép